ساخت قطعات صنعتی فلزی

یک بخش کاملا مهم و جدایی ناپذیر از فرایند تولید، ساخت قطعات صنعتی فلزی است. به طوری که به صورت گسترده ساخت کلیه قطعات در صنایع مختلف از چرخ دنده های کوچک گرفته تا قطعات بزرگ دستگاه های صنعتی همه و همه، در کارگاه های تخصصی تولید و ارائه می شوند. شایان ذکر است سازندگان این قطعات صنعتی فلزی با خواص فلزات مختلف و آلیاژهای آنها به خوبی آشنا هستند تا بتوانند ساخت فلز با نرخ بازدهی بالا را به انجام رسانند.

به طور کلی سیستم زندگی انسان به این قطعات فلزی متکی است و بدون آنها، نمی‌تواند وسایل مورد نیاز خود اعم از، وسایل الکترونیکی، مکانیکی، ساخت خانه و … را بسازد. ساخت قطعات صنعتی فلزی مستلزم اجرای فناوری ها و رویکردهای متمایز است. درواقع یک فرآیند پیچیده است که برای اجرای آن نیازمند آشنایی با فنون ریخته گری، ماشینکاری، آهنگری، اکستروژن و برشکاری است. آسیا فنر تولید کننده انواع قطعات صنعتی به سفارش مشتری در جنس های مختلف، آسیا فنر سفارش‌ها ساخت قطعه شما را با سرعت، کیفیت و بدون عیب و نقص تحویل می‌دهد

 

ساخت و تولید انواع قطعات صنعتی

ساخت قطعات فلزی کوچک

ساخت قطعات فلزی کوچک نیز همانند سایر تولیدات سازه های فلزی در طی فرآیندهایی چون: بریدن، خم کردن و مونتاژ کردن است. در طی این فرایندها قطعات بزرگ از ماشین آلات گرفته تا سازه های بزرگ از همین قطعات کوچک فلزی نشات می گیرد.

مراحل ساخت قطعات فلزی کوچک را می توان بر اساس موارد زیر برشمرد.

  1. برش و سوزاندن فلز
  2. شکل دهی فلز
  3. ماشین کاری با فلز
  4. مونتاژ
تولید قطعات صنعتی فلزی در کارگاه آسیا فنر

تولید قطعات صنعتی فلزی

تولید انواع شلنگ صنعتی

کارگاه ها و کارخانه های صنعتی بسیاری در سطح کشور فعالیت دارند که به تولید انواع شلنگ صنعتی باکیفیت بالا می پردازند. این تولیدکنندگان باتوجه به کاربرد فراوان شلنگ صنعتی در صنعت، ماشین آلات، صنایع نفت و گاز متناسب با نوع کاربرد و نیاز شرایط به‌کارگیری، انواع مختلفی از شلنگ صنعتی را تولید می کنند که میتوان تفاوت اصلی آن ها را در میزان طول عمر و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و فرسایش هر شلنگ دانست.

تولید کننده انواع شلنگ - شلنگ وایر کات

تولید کننده شلنگ وایر کات

آسیافنر از جمله کارگاه های صنعتی معتبر در تولید انواع شلنگ صنعتی در تهران است که متناسب با نوع درخواست متقاضی و در نظر گرفتن شرایط استفاده شلنگ اقدام به تولید و عرضه می نماید.

قیمت ساخت شیلنگ صنعتی

شیلنگ صنعتی

ساخت قطعات صنعتی فلزی سفارشی

روش ها بسیار زیادی برای تولید قطعات فلزی در انواع مختلف نسبت به جنس و شکل محصول وجود دارند که نحوه انتخاب روش اجرای فرایند های مورد نیاز، به متریال اولیه و قطعه نهایی مورد نظر بستگی دارد، قطعات صنعتی سفارشی شامل آلومینیوم، برنج، مس، طلا، آهن، نیکل، نقره، منیزیم، قلع، تیتانیوم و گریدهای مختلف فلزات دیگر است ضمن ابنکه تولید کنندگان قطعات فلزی از دیگر قطعات برای تولید یک محصول استفاده میکنند.

گروه های صنعتی، کارگاه ها و شرکت های تولیدی قطعات فلزی، علاوه بر تولید قطعات مورد نیاز بازار، جهت تامین نیازهای متقاضیان خود ساخت قطعات فلزی سفارشی را نیز با تخصص و کارشناسی دقیق نیروهای مجرب خود ارائه می دهنددر صورتی که ساخت قطعات فلزی سفارشی انجام پذیرد؛ متقاضی می تواند با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن و همینطور کمترین هزینه، قطعه مورد نظر خود را دریافت کند.

گروه صنعتی آسیا فنر پروسه ساخت قطعات فلزی سفارشی را در چند مرحله، مکانیکی، ماشین کاری، جوشکاری و ریخته گری را با بهترین کیفیت و دقت انجام داده و در نهایت قطعه ای باکیفیت بالا را به مشتری ارائه خواهد داد. برای مشاهده دیگر محصولات آسیا فنر پیشنهاد می کنیم از صفحه  فروش انواع واشر فنری دیدن مایید.

قیمت واشر مسی گسکت دار در بازار

تولید واشر مسی گسکت دار

قطعات فلزی صنعتی واشر شیم (واشر استیل)

قطعات فلزی صنعتی واشر شیم (واشر استیل) اصطلاحا به موادی گفته می شود که برای پر کردن فضای بین دو قطعه استفاده می شود. به عنوان مثال، واشر استیل ساختمانی اغلب برای لولای درب و پنجره ها استفاده می شوند. قطعات فلزی صنعتی واشر شیم که به شیم نیز معروف هستند، درواقع یک واشر نازک هستند که برای قرار گرفتن در زیر پیچ طراحی شده اند تا به این طریق فاصله های بسیار دقیقی در کاربردهای مختلف ایجاد کنند؛ و اطمینان از تراز بودن سطح یا حذف فضای اضافی بین قطعات می دهند.

درواقع واشر شیم هنگامی که از فلز ساخته شود؛ در ساخت تجهیزات بزرگ صنعتی استفاده می گردد. از این رو واشر سیم عموما از دو متریال فولاد و استیل ساخته می شود. که به طور معمول در ضخامت های 0.1 الی 5 میل به تناسب نوع کارکرد آن در بازار دیده می شود. واشر شیم در دو نوع فولادی و استیل در سایز های مختلف تولید میگردد. ضخامت آنها از سایز 0.1 تا 5 میل بسته به نوع درخواست متغیر می باشد.

ساخت قطعات صنعتی

 

 

کاربرد قطعات فلزی صنعتی واشر شیم (واشر استیل)

  • پر کردن شکاف ها: هر زمان که شکافی در مواد وجود داشته باشد، می توان از شیم برای پر کردن آن شکاف استفاده کرد و به نوعی مواد را تراز کرد؛ این ویژگی شیم را یکی از پرکاربردترین موارد استفاده در ساخت و ساز تبدیل کرده است. که علاوه بر موارد گفته شده از سایش بین قطعات نیز جلوگیری می کند.
  • تراز کردن اجسام: اگر دو قطعه در نقطه اتصال به هم، تراز نباشند، یک واشر استیل بین دو جسم رانده می شود تا آن ناحیه را تراز کند.
  • تنظیم فاصله: در بسیاری از قطعات تولیدی، از یک شیم جهت کاهش فاصله بین دو جسم و یا قطعه استفاده می شود.
  • خودروسازی: از شیم های فولادی به طور معمول در ساخت و تولید قطعات خودرو استفاده می گردد.
  • تعمیرات لوله کشی: شیم ها قطعه بسیار مهم و کاربردی برای یک تکنسین در تراز کردن لوله ها جهت انجام برخی تعمیرات محسوب می شوند.
  • در ساخت کامپیوتر: محافظت از پردازنده در کامپیوتر میتواند برعهده یک شیم باشد. که غالبا از دو متریال مس یا آلومینیوم ساخته می شوند.

 

تولید واشر استیل شیم

واشر استیل

 

قطعات صنعتی فلزی ساخته شده در کارگاه آسیا فنر

کارگاه آسیا فنر با تجربه ی بالا در تولید انواع فنر و واشر، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی در زمینه ساخت انواع قطعات صنعتی فلزی می باشد.

ما در کارگاه آسیا فنر از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن برای تولید قطعات با کیفیت بالا استفاده می کنیم. همچنین، با تیمی مجرب از متخصصان و کارکنان ماهر، می توانیم قطعات مورد نیاز شما را مطابق با نیازها و الزامات شما تولید کنیم.

خدمات ما شامل:

  • ساخت انواع فنرهای فشاری، کششی، حلزونی، مخروطی و …
  • ساخت انواع واشرهای تخت، فنری، ستاره ای و …
  • ساخت انواع قطعات صنعتی فلزی طبق سفارش مشتری
  • ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه انتخاب و استفاده از قطعات

مزایای استفاده از خدمات کارگاه آسیا فنر:

  • کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • تنوع محصولات و خدمات
  • سرعت بالا در تولید و تحویل سفارش
  • تعهد به ارائه خدمات به مشتریان

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش قطعات مورد نیاز خود، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

ساخت واشر مسی

مس به دلیل خاصیت چکش خوار و انعطاف پذیری خود، بسیار ایده آل جهت شکل دهی، رسانای خوب برای گرما و حتی در حالت خالص آن، رسانای خوب جریان الکتریسیته شده است. در صورتی که متریال مس با بریلیوم ترکیب شود، یک آلیاژ غیر مغناطیسی، مقاوم در برابر خوردگی و یک رسانای گرما و الکتریکی عالی خواهد شد. استحکام مس، مقاومت در برابر سایش، له شدن و خوردگی، آن را به ماده ای ایده آل برای ساخت واشر مسی در طیف وسیعی از کاربردها تبدیل کرده است.

از جمله کاربردهای واشر مسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساخت و ساز
  • موتور الکتریکی
  • نظامی و دفاعی
  • تشکیلات پزشکی

قیمت خار فنری

خار فنری به صورت دایره ای شکل است که مانند یک گیره در اطراف شفت عمل میکند و از آنجایی که دور تا دور شفت را احاطه می کند، توانایی تحمل نیروهای محوری زیادی را خواهد داشت. از این رو جهت تعیین قیمت خار فنری به موارد مهمی چون: قطر و متریال باید دقت کرد.

قطعات فلزی پر مصرف

طیف متنوعی از قطعات فلزی پر مصرف در سایت آسیافنر موجود است. مجموعه ای از قطعات فلزی محکم، پایدار و با کیفیتی مانند: برنج، آلیاژ روی، آهن و سایر فلزات ساخته شده است که ماندگاری طولانی دارند و در مقایسه با قطعات مشابه خود بسیار مقاوم هستند. از سری قطعات فلزی پر مصرف میتوان به قطعات خودرو اشاره کرد. قطعات مورد نیاز در ساخت و ساز و دستگاه های صنعتی نیز امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

شما میتوانید قطعه مورد نظر خود را از میان صدها قطعه ساخته شده پرمصرف توسط گروه صنعتی آسیافنر در سایت جستجو کرده و در صورت نبود قطعه از طریق راه های ارتباطی و مشاوره تخصصی اقدام به سفارش قطعه فلزی مد نظر خود کنید.برای مشاهده دیگر محصولات آسیا فنر و آشنایی با روند تولیدی فنر کلیک نمایید.

0/5 (0 نظر)
    گفتگو در واتساپ

    استعلام قیمت و سفارش در واتساپ

    whatsapp